Saba a fost înființată în 1987 în nordul Italiei, în apropiere de Padova, și de atunci și-a dedicat cercetarea de design culturii vieții.
Saba este o marcă cu o abordare feminină cuprinzătoare de la spiritul de echipă care o animă, la colaborările pe care le selectează.
Este una dintre puținele companii din sector conduse de o antreprenoare, care, cu viziunea sa globală și estetica materială, a condus compania către succes printr-o sensibilitate creativă ascuțită și o abordare umanistă în afaceri.
Saba este o poveste a treizeci de ani de proiecte, întemeiată pe trei principii simple libertatea, ca o valoare vitală a oamenilor, care ne-a însoțit în căutarea formelor flexibile. Poezia, învățătoarea și educatoarea în armonia formei și frumusețea culorii; și în cele din urmă memoria, ghid etic astfel încât un produs să ne însoțească în timp, prin căutarea de materiale de calitate durabilă menite să perfecționeze conceptul de confort. O experiență personală de viață nu este doar un simplu slogan, ci o dispoziție autentică, o abordare care a devenit o aventură antreprenorială. Un număr limitat de proiecte a căror valoare, totuși, a crescut în timp, întărindu-și identitatea.
Necesitatea de a da înțeles obiectelor pe care le producem ne-a însoțit dintotdeauna printr-o canapea se pot comunica idei despre viață și viziuni asupra existenței. Din acest motiv, colecțiile sunt concepute pentru a garanta o libertate fără limite. Cu acestea, totul este posibil lucru, iubire, primire, visare, într-un mod în care putem reformula în mod continuu, aplicând multe variații. Le gândim ca fiind flexibile, se predau nevoilor diferite care tind să se schimbe pe parcursul unei vieți. La fel ca într-o poveste de dragoste, stabilim noi relații cu ele, prin gesturi simple și umane menite să definească noi experiențe creative ale conceptului de relaxare. Le iubim profund, pentru că mențin vie ideea de seducție prin posibilitățile infinite de schimbare. Au puterea de a crea aranjamente prin transformare, și în acest lucru văd poezie și magie. Așa își concentrează Saba efortul creativ, ajutând consumatorii să cultive conexiuni de durată cu produsele noastre, deoarece atemporalitatea devine un criteriu esențial și pentru conceptul de sustenabilitate.
Saba, menținând centralitatea confortului, dorește să fie întotdeauna deschisă incluziunii și diversității. Parteneriatul cu Antonio Marras s-a născut din dorința de a comunica cultură și creativitate prin colaborări artistice. Vocabularul estetic al acestuia ghidează spectatorul printr-o nouă experiență, în care limitele nu mai există între om, haine și casă.
Ceea ce distinge Saba este modul său inconfundabil de a combina fiecare formă cu poezia culorii, precum și dedicarea sa pentru textile de înaltă calitate. Hainele, la fel ca și spațiile interioare, fac parte din cercetarea noastră, selectăm țesături imaginând experiențe senzoriale plăcute, combinând culori și practici vizuale pe care acestea le pot crea. Culorile nu pot fi explicate prin teorie, ci trebuie să găsească un înțeles mai profund în poezie, la fel ca în estetică. Alegerea culorii nu este niciodată aleatorie, scopul este întotdeauna să se creeze armonie și să se găsească echilibru respectând forma și natura obiectului.
Design-urile Saba sunt personalizate compania oferă posibilitatea de a alege dintr-o gamă variată de materiale textile și diferite limbaje estetice, oferind clienților posibilitatea de a-și personaliza complet produsul Saba. Saba nu alege un stil, ci alege frumusețea care se află în fiecare stil și o interpretează cu un zâmbet.
În octombrie 2018, Saba a devenit parte a grupului Italian Design Brands (IDB). Modelul IDB are ca scop colaborarea cu companiile pentru a-și maximiza potențialul pe plan internațional și pentru a reprezenta excelenta designului interior și a meșteșugurilor italiene la nivel mondial.