Despre noi

Despre noi

Fiecare poveste de succes are un punct de pornire care îi decide traiectoria.

Povestea Pazo începe în 2002, atunci când compania și-a propus să dezvolte domeniul finisajelor și amenajărilor interioare din România. Am avut de la început o viziune clară și am știut dintotdeauna unde vrem să ajungem. Douăzeci de ani mai târziu, am devenit unul dintre principalii furnizori de gresie și faianță din țară.

La ora actuală, Pazo Grup Holding reprezintă unul dintre cei mai importanți furnizori de finisaje de pe piața din România. Avem capacitatea să ne angajăm în proiecte de anvergură, punând la dispoziție servicii complete, de la consultanță, project management, până la montaj.

 

Soluțiile propuse de Pazo Grup sunt adaptate atât pentru locuințe, cât și pentru proiecte industriale, mall-uri, hipermarket-uri, showroom-uri, complexe rezidențiale, cu suprafețe cuprinse între 6.000 și 40.000 mp, și acoperă toată gama de servicii și finisaje în construcții. Astfel, Pazo își consolidează poziția în domeniu nu doar prin furnizarea de produse de calitate, ci și prin oferirea de soluții și prin deschiderea către parteneriate cu dezvoltatori imobiliari și constructori.

PRINCIPII

Principiile noastre

Oferim mai mult decât un proiect de calitate, conform așteptărilor clientului sau chiar peste ele. Oferim o experiență care să dureze pentru totdeauna. Produsele Pazo sunt proiectate pentru a satisface standardele ce țin de arhitectură, construcție și design interior, în vreme ce inovarea, cercetarea și respectul pentru mediu sunt valori pe care nu le abandonăm.

MISIUNEA

Misiunea

Oferim servicii complete și complexe: de la consultanță, la achiziții, montare și garanție. Ne propunem ca astăzi să anticipăm nevoile și tendințele estetice de mâine, rămânând în pas cu evoluția tehnologică, pentru a le oferi clienților un produs de calitate, de care să beneficieze pe termen lung.

OBIECTIVE

Obiective

1

Îmbunătățirea continuă a performanței în procesul de fabricare și livrare a produselor, cu grijă permanentă pentru mediul înconjurător.

2

Menținerea deschiderii și flexibilității în relația cu clienții.

3

Furnizarea unui set de servicii diverse, ce au un numitor comun: excelența.